COOKIEPOLITIK

Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige oplevelse på siden. Cookies bruges til statistik og målrettet markedsføring. Hvis du klikker videre på siden accepterer du, at der sættes cookies. Læs mere om brug af cookies her

Nye fagre verden - digitale udfordringer

På dette kursus ser vi på den mangfoldighed af Sociale Medier og digitale løsninger, der findes omkring os. De Sociale Medier kan give store udfordringer i organisationen såvel inde som i omverdenen. Hvordan håndterer du som leder, når medarbejderne fordyber sig i de Sociale Medier i arbejdstiden? Eller hvis de poster emner, som er sårbare i forhold til jeres forretning. Omverdenen kan reagere lynhurtigt på en fejlleverance eller en oplevet dårlig service og pludselig er I på alles læber på de Sociale Medier og du er midt i en shitstorm. Håndtering af disse og en række emner omkring den fagre nye verden og det faktum, at det der sker inde i virksomheden ikke kun bliver derinde. På godt og på ondt.

Lederakademiet-3.jpg
Udbytte

Få et overblik over de sociale medier som er aktuelle pt – og få værktøjer og input til at håndtere de udfordringer og muligheder, disse medier byder på internt som eksternt i virksomheden. Kurset afsluttes med mundtlig eksamen med baggrund i en aktuel oplevet problemstilling med Sociale Medier for/i din virksomhed.

Pris: 11.200 kr.

Tilmeld dig i foråret og få 50% rabat. Din pris: 5.600,- indtil 1. maj 2019

Kursusindhold

  • Sociale medier – land- og verdenskortet netop nu? (Hvilke medier er aktuelle p.t.)
  • Hvor er vores kunder – og hvad optager dem? Lyt med på samtalerne.
  • Medarbejder pleje og motivation – hvordan bruger vi de sociale medier aktivt?
  • Dilemmaer i brug af sociale medier i arbejdstiden?
  • Indholdsstrategi – brug af sociale medier som kommunikativ og forretningsmæssig strategi
  • Udarbejdelse af opslag som oplæg til diskussion om etik og forretning
  • Shitstorms – hvordan håndterer vi presset

10 uger

Et online forløb foregår i et virtuelt klasserum, som deltagerne tilgår via internettet. I klasserummet er der en lang række materialer i form af instruktionsvideoer, tekster, tests samt links til relevante materialer. Underviseren er til rådighed i såvel dag- som aftentimerne og der er fuld fleksibilitet i forhold til tid og sted.

Deltagerne kan således studere, hvor og når det passer ind i hverdagen. Ud over undervisningen i det virtuelle klasserum, er der webinarer hver uge. Et webinar er et online møde, hvor alle deltagerne mødes med video og lyd – og hvor underviseren gennemgår teori og fagstof. Her er der mulighed for at stille spørgsmål og sparre med hinanden.

Materialerne er udarbejdet, så det er muligt også at lære på farten, hvor instruktionsvideo kan tilgås via Smartphone.

Vi stiller ikke krav til deltagernes forudsætninger. Det vigtigste er, at deltagerne ønsker at udvikle sig i deres funktion som leder og har lyst til sparring og at få et fagligt løft til hverdagens opgaver.

Studiesekretær
Gitte Ahlfeldt Studiesekretær

Telefon: 33 41 95 19 E-mail: gah@brock.dk

Start 2. september 2019 Kursusperiode 02/09/2019 - 08/11/2019

Start 7. oktober 2019 Kursusperiode 07/10/2019 - 13/12/2019