Salg og markedsføring
Valgfaget Salg og markedsføring giver dig praktiske teknikker til at forbedre dit personlige brand og at øge din personlige gennemslagskraft. Du lærer, hvordan du bedre kan sælge dine idéer og holdninger effektivt, hvad end det er til kollegaer, chefer eller eksterne partnere.
Formål og undervisning
På Salg og markedsføring får du viden om, hvordan du kan anvende principper fra salg og markedsføring i praksis. Gennem forløbet vil du opnå viden om beslutningsteori, der er baseret på, hvordan hjernen fungerer, så du kan kommunikere dine idéer mere effektivt. Faget er relevant for dig, der arbejder med salg eller har en administrativ funktion i en privat eller offentlig virksomhed.
Det, du lærer, er direkte anvendeligt og giver dig en værktøjskasse til at styrke dine kommunikative evner og din personlige gennemslagskraft.
Forløbet starter med en heldags kick-off, hvor du introduceres til en række praktiske teknikker, som du straks kan anvende. Herefter arbejder du i to uger med fem opgaver, der hjælper dig med at udvikle dig selv som brand, og hvordan du bedst kan sælge dine ideer og værdier i forskellige professionelle kontekster.
Varighed
5 dage fordelt over 14 dage
Undervisningsform
Én fysisk workshop og fire selvstudiedage
Tilmelding
Læs mere
På Salg og markedsføring bliver du klogere på:
Derfor skal du vælge Salg og markedsføring
Her kan du høre underviser Peter Hallum fortælle, hvorfor du bør vælge valgfaget.
Tilmeld dig Salg og markedsføring
For at tilmelde dig Salg og markedsføring skal du udfylde en tilmeldingsformular.
Til virksomheder
Vil din virksomhed være lærested for en elev?
Vores Lærepladsservice hjælper dig med at rekruttere en elev til din virksomhed og giver også gerne gode råd til, hvordan du bygger et godt uddannelsesforløb for eleven.
Læs mereHar du spørgsmål?
Har du spørgsmål til, hvad Hovedforløbet er, hvordan du tilmelder dig et fag som erhvervsrettet påbygning eller lignende, kan du finde svar i vores "Værd at vide om Hovedforløbet".