Topservice/oplevelsesøkonomi

Valgfaget Topservice/oplevelsesøkonomi giver dig værktøjerne til at forstå, designe og implementere serviceoplevelser, der skaber værdi for både kunder og virksomheder. Du lærer at tænke kreativt og strategisk om kundeoplevelser og oplevelsesøkonomi, hvor det menneskelige touch gør en afgørende forskel.

Formål og undervisning

Formålet med Topservice/oplevelsesøkonomi er at give dig viden om, hvordan du skaber uforglemmelige kundeoplevelser, der differentierer din virksomhed fra konkurrenterne.

Du får indsigt i, hvordan oplevelsesøkonomien udvikler sig, og hvordan du systematisk kan arbejde med at forbedre kunderejsen gennem service og oplevelsesdesign.

Teknologier som chatbots og AI kan effektivisere processer, men den personlige og engagerende service vil fortsat være nøglen til succes.

Valgfaget topservice/oplevelsesøkonomi er en hands-on workshop, hvor du både skal tænke i små lækre servicedetaljer og det store billede og hvor oplevelsesøkonomi er på vej hen.

Undervisningen er praksisnær og interaktiv med fokus på konkrete eksempler fra erhvervslivet.

I en to-dages workshop vil du opleve topservice i praksis, når vi besøger virksomheder og butikker i København, der har fokus på at levere ekstraordinære kundeoplevelser. 

Du vil møde ledere og medarbejdere, der deler deres erfaringer, og du vil lære, hvordan de bedste virksomheder skaber værdi gennem service. 

Efter den fysiske workshop følger et online opfølgningsforløb over tre dage, hvor du selv arbejder videre med de indsigter og metoder, du har fået under workshoppen.

Varighed
5 dage fordelt over 2 uger

Undervisningsform
To dages fysisk workshop og tre dages opfølgning online

Tilmelding
Læs mere

På Topservice/oplevelseøkonomi bliver du klogere på:

  • Hvordan du skaber unikke og mindeværdige kundeoplevelser
  • Strategier til at designe og implementere topservice i din virksomhed
  • Den nyeste udvikling inden for oplevelsesøkonomi og kundeengagement
  • Hvordan teknologi som VR og EEG-scanninger kan anvendes i moderne serviceleverancer
  • Forskellige virksomheders tilgang til at levere topservice, og hvordan du kan anvende deres erfaringer
  • Hvordan du kan styrke din virksomheds position ved at levere service, der går ud over det sædvanlige

Mød underviseren

Tilmeld dig Topservice/oplevelsesøkonomi

For at tilmelde dig Topservice/oplevelsesøkonomi skal du udfylde en tilmeldingsformular.

Til virksomheder

Vil din virksomhed være lærested for en elev?

Vores Lærepladsservice hjælper dig med at rekruttere en elev til din virksomhed og giver også gerne gode råd til, hvordan du bygger et godt uddannelsesforløb for eleven.

Læs mere

Flere nyttige informationer

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til, hvad Hovedforløbet er, hvordan du tilmelder dig et fag som erhvervsrettet påbygning eller lignende, kan du finde svar i vores "Værd at vide om Hovedforløbet".

Kontakt os