Digital marketing

Hvem køber hvad og hvorfor?

Digital marketing henvender sig til dig, der er nysgerrighed på, hvordan virksomhederne analyserer sig frem til at udvikle de mest konkurrencedygtige strategiske tiltag i en hurtigt forandrende verden, hvor digitalisering er i fokus

Hvordan påvirker reklamer forbrugerne?

Hvad sker der bag scenen, når Nike stjæler markedsandele fra Adidas? Hvilke analyser og strategiske tiltag skal der til for at opbygge stærke brands på et konkurrencepræget marked? Hvordan kommer man bedst ind på et nyt eksportmarked? Hvordan påvirker reklamer forbrugerne? Disse og mange andre spørgsmål arbejder du med på Digital Marketing.

Om undervisningen

På digital marketinglinjen på Niels Brocks HHX ser vi blandt andet på, hvad der skal til for at opbygge stærke brands og de kulturelle faktorer der har indflydelse på brands. HHX Markedsføring er for dig der drømmer om at blive marketingchef.

Mød en elev

Emil Munkholm 1 - NVG Digital Marketing.JPG
Digital marketing - Emil Munkholm

På digital marketing lærer Emil fx i afsætning, hvordan man kan bruge internettet til markedsføring, hvilket i takt med digitaliseringen bliver mere og mere relevant.

Kontakt

Studievejleder
Charlotte Bernard Studievejleder

Telefon: 23 21 46 06 E-mail: cmb@brock.dk
Studievejleder
Mikkel Thorup Studievejleder

Telefon: 23 21 45 72 E-mail: mkl@brock.dk