Information om cookies

Hjemmesiden bruger cookies for at fungere ordenligt, for at huske dine præferencer, til statistik og til marketingformål. Nogle cookies sender data til 3. parter. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du brugen af cookies. Vil du vide mere om sidens cookies og hvordan du sletter dem så klik videre her.

Kommunikation og konflikthåndtering - service

På kurset lærer du at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd, samt at anvende dette gennem din personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.

Mål med kurset

Efter kurset er du i stand til at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og -dæmpende adfærd, samt at anvende dette gennem din personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.

Målgruppe Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.
Varighed af kurset 3 dage
Pris 354,00 kr.

asdfhASAH

Praktiske oplysninger

På kursusforløbet lærer du at anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v.
Du bliver undervist i krisereaktioner og lærer at anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Kurset er målrettet dig der har med mennesker at gøre i dit daglige arbejde. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

Kontakt

Else Holm Kursussekretær

Telefon: 33419162 E-mail: elh@brock.dk

Start 26. marts 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 26. marts 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 11. april 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 14. maj 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 20. juni 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 22. august 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 24. oktober 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service

Start 11. december 2018 Kommunikation og konflikthåndtering - service