Information om cookies

Hjemmesiden bruger cookies for at fungere ordenligt, for at huske dine præferencer, til statistik og til marketingformål. Nogle cookies sender data til 3. parter. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du brugen af cookies. Vil du vide mere om sidens cookies og hvordan du sletter dem så klik videre her.

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

På kurset lærer du at håndtere vanskelige kunder, ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Du lærer om kropssprogets betydning for forbedring af opstået konflikt i kundesituationer.

Mål med kurset

Efter kurset er du rustet til at håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Du kan, med kendskab til kropssprogets betydning, forbedre situationer i forhold til opstået konflikt i kundesituationer.

Målgruppe Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.
Varighed af kurset 1 dag
Pris 118,00 kr.

asdfhASAH

Praktiske oplysninger

På kursusforløbet lærer du hvordan du håndterer vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.
Du bliver også undervist i forskellige kundetyper med det formål at forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Du kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kende teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.

Kurset henvender sig til dig der arbejder med mennesker til dagligt. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

Kontakt

Else Holm Kursussekretær

Telefon: 33419162 E-mail: elh@brock.dk