Kundeservice i administrative funktioner

På kurset lærer du at skelne mellem kundetyper og kundegrupper, og på den baggrund yde en målrettet kundeservice i det administrative arbejde.

Mål med kurset

Efter kurset har du lært - ved din sprogbrug og adfærd - at matche de enkelte kundetyper og, du kender betydningen af god kundeservice for virksomhedens omdømme.

Målgruppe Medarbejdere der arbejder med kundeservice.
Varighed af kurset 1 dag
Pris 118,00 kr.
AMU-nr AMU-nr.47296

Praktiske oplysninger

På kurset bliver du undervist i god kundeservice i overensstemmelse med virksomhedens mål, strategier og serviceprofil som grundlag for indfrielse af kundeforventninger, således at kunderne oplever et højt serviceniveau og fremmer det i tilknytning til udførelsen af administrative opgaver, som f.eks. sagsbehandling og kundekontakt.

Du bør have erfaring med kundeservice. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Info om VEU: Klik her

For at være i AMU-målgruppen, skal din uddannelse svare til niveau 1-4 på DUN niveau. Du kan tjekke hvilket niveau din uddannelse svarer til her.

Har du en uddannelse svarende til niveau 5 eller over (på listen), er du udenfor AMU-målgruppen og betaler derfor kursets fulde pris.

Kontakt

ElseLoneHolm.jpg
Else Holm Kursussekretær Videreuddannelse

Telefon: 33 41 91 62 E-mail: elh@brock.dk