Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

På kurset får du kendskab til kundeadfærd, målgrupper, mediestrategi og -valg, og opnår derigennem forståelse for gennemførelse af omkostningseffektiv markedsføringsplan. Du vil arbejde med kommunikation af planen, således at den henviser naturligt til praktisk arbejde med salgsfremmende foranstaltninger.

Mål med kurset

Efter kurset kan du medvirke i udarbejdelse af en markedsføringsplan, og efterfølgende analysere og vurdere omkostningseffektiviteten på baggrund af de almindelige værktøjer, der benyttes til optimering af kampagner.

Målgruppe Salgs- og servicemedarbejdere i detail- og handelsvirksomheder, som dagligt arbejder og understøtter den fastlagte eksterne markedsføringsstrategi.
Varighed af kurset 2 dage
Pris 236,00 kr.
AMU-nr 40002

Praktiske oplysninger

På kursusforløbet får du  viden om målgrupper, relevante medier, budskaber og kommunikationsformer til markedsføring og kan anvende denne viden til at assistere ved gennemførelse og opfølgning af din virksomheds markedsføringsindsats.

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Info om VEU: Klik her

For at være i AMU-målgruppen, skal din uddannelse svare til niveau 1-4 på DUN niveau. Du kan tjekke hvilket niveau din uddannelse svarer til her.

Har du en uddannelse svarende til niveau 5 eller over (på listen), er du udenfor AMU-målgruppen og betaler derfor kursets fulde pris.

Kontakt

ElseLoneHolm.jpg
Else Holm Kursussekretær Videreuddannelse

Telefon: 33 41 91 62 E-mail: elh@brock.dk

Start 10. december 2018 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 4. februar 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 23. april 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 12. juni 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 22. august 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 3. oktober 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet

Start 10. december 2019 Markedsføringsplanen i detail- og handelserhvervet