Information om cookies

Hjemmesiden bruger cookies for at fungere ordenligt, for at huske dine præferencer, til statistik og til marketingformål. Nogle cookies sender data til 3. parter. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du brugen af cookies. Vil du vide mere om sidens cookies og hvordan du sletter dem så klik videre her.

Personligt salg – kundens behov og løsninger

På kurset vil du lære at anvende forskellige salgsteknikker til at afdække kundens købsbehov og -motiver samt at præsentere kunden for en optimal løsning. Du lærer at aflæse forskellige kundetyper, så der kan gennemføres en tilpasset salgssamtale.

Mål med kurset

Efter kurset er du i dit daglige arbejde i stand til at varetage kundekontakten i en salgssituation. Du har lært at anvende forskellige salgsteknikker, der benyttes i en struktureret personlig salgssamtale, eksempelvis spørgeteknik, behovsanalyse og argumentationsteknik. Du kan desuden yde efterservice og behandle eventuelle klager i forhold til gældende lovgivning.

Målgruppe Uddannelsen er udviklet til salgs- og servicemedarbejdere, der arbejder i detailvirksomheder. Deltageren har begrænset eller ingen erfaring inden for personligt salg.
Varighed af kurset 3 dage
Pris 354,00 kr.

asdfhASAH

Praktiske oplysninger

Spørg kursussekretæren. 

Du har lidt erfaring med personligt salg.

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

Kontakt

Else Holm Kursussekretær

Telefon: 33419162 E-mail: elh@brock.dk