Reklamationshåndtering

På kurset lærer du at give kunden korrekt og serviceorienteret information om forbrugerrettigheder m.v. ved køb af varer og at håndtere en efterfølgende reklamation fra kunden

Mål med kurset

Efter kurset vil du være i stand til at give kunden korrekt og serviceorienteret information om forbrugerrettigheder m.v. ved køb af varer og kan håndtere en efterfølgende reklamation fra kunden.

Målgruppe Personer, der opfylder AMU-lovens bestemmelser om målgrupper, kan deltage på uddannelsen.
Varighed af kurset 1 dag
Pris 118,00 kr.
AMU-nr AMU-nr.44478

Praktiske oplysninger

Spørg kursussekretæren

Kurset er målrettet dig der arbejder med kundeservice. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Info om VEU: Klik her

For at være i AMU-målgruppen, skal din uddannelse svare til niveau 1-4 på DUN niveau. Du kan tjekke hvilket niveau din uddannelse svarer til her.

Har du en uddannelse svarende til niveau 5 eller over (på listen), er du udenfor AMU-målgruppen og betaler derfor kursets fulde pris.

Kontakt

ElseLoneHolm.jpg
Else Holm Kursussekretær Videreuddannelse

Telefon: 33 41 91 62 E-mail: elh@brock.dk