Information om cookies

Hjemmesiden bruger cookies for at fungere ordenligt, for at huske dine præferencer, til statistik og til marketingformål. Nogle cookies sender data til 3. parter. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du brugen af cookies. Vil du vide mere om sidens cookies og hvordan du sletter dem så klik videre her.

Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

På kurset lærer du at anvende grundlæggende samtaleteknik ved indgående og udgående telefonsamtaler i overensstemmelse med politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.

Mål med kurset

Efter kurset kan du identificere kundetyper og gennemføre forskellige typer telefonsamtaler med anvendelse af grundlæggende samtaleteknik, dvs. anvendelse af korrekt stemmeføring, intonation, lytteteknik samt korrekt telefonetikette. Du har desuden lært at anvende korrekt spørgeteknik med henblik på at styre telefonsamtalen effektivt.

Målgruppe Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.
Varighed af kurset 2 dage
Pris 236,00 kr.

asdfhASAH

Praktiske oplysninger

Spørg kursussekretæren. 

Du bør have erfaring fra en kundekontaktfunktion. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

Kontakt

Else Holm Kursussekretær

Telefon: 33419162 E-mail: elh@brock.dk

Start 23. april 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 18. juni 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 23. august 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 22. oktober 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 10. december 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner