Samtaler og kundetyper

På kurset lærer du at anvende grundlæggende samtaleteknik ved indgående og udgående telefonsamtaler i overensstemmelse med politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen.

Mål med kurset

Efter kurset kan du identificere kundetyper og gennemføre forskellige typer telefonsamtaler med anvendelse af grundlæggende samtaleteknik, dvs. anvendelse af korrekt stemmeføring, intonation, lytteteknik samt korrekt telefonetikette. Du har desuden lært at anvende korrekt spørgeteknik med henblik på at styre telefonsamtalen effektivt.

Målgruppe Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.
Varighed af kurset 2 dage
Pris 236,00 kr.
AMU-nr 47248

Praktiske oplysninger

Spørg kursussekretæren. 

Du bør have erfaring fra en kundekontaktfunktion. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

860,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Info om VEU: Klik her

For at være i AMU-målgruppen, skal din uddannelse svare til niveau 1-4 på DUN niveau. Du kan tjekke hvilket niveau din uddannelse svarer til her.

Har du en uddannelse svarende til niveau 5 eller over (på listen), er du udenfor AMU-målgruppen og betaler derfor kursets fulde pris.

Kontakt

ElseLoneHolm.jpg
Else Holm Kursussekretær Videreuddannelse

Telefon: 33 41 91 62 E-mail: elh@brock.dk

Start 10. december 2018 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 6. februar 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 25. april 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 17. juni 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 26. august 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 3. oktober 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner

Start 16. december 2019 Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner