PRIVATLIVSPOLITIK & COOKIES

For at du kan få undervisning og en uddannelse på en skole som Niels Brock, er det nødvendigt, at skolen behandler (indsamler, opbevarer og bruger) nogle oplysninger om dig. Det beskriver vi i vores privatlivspolitik. Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige oplevelse på siden. Cookies bruges til statistik og målrettet markedsføring. Hvis du klikker videre på siden accepterer du, at der sættes cookies. Læs mere om Niels Brocks privatlivspolitik og brug af cookies her

AMU - Telefonisk salg i et kundekontaktcenter

På kurset lærer du at forestå og gennemføre et grundlæggende telefonisk salg af virksomhedens services og produkter uden face to face kontakt med kunden. Du lærer at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde, lytte til kundens behov og forventninger og gennemføre salg, herunder bruge teknikker til at afslutte salg.

Mål med kurset

Efter kurset har du lært at afslutte kontakt med kunden på en positiv måde. I forbindelse med opbygning af kunderelationer er du blevet rustet til at anvende forskellige teknikker afhængig af samtalens karakter - både i forhold til samtaler, hvor der ringes ud til potentielle nye kunder og samtaler, hvor en mistet kunde skal vindes tilbage.

Målgruppe Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenterfunktioner.
AMU-nr 47252
Varighed af kurset 2 dage
Pris 248,00 kr.

Start 27. august 2019

Start- og slutdato: 27. august 2019 - 28. august 2019
Undervisningstidspunkt: Kl. 8.10-15.30
Sted: H. C. Andersens Boulevard 2
Tilmeldingsfrist: 20. august 2019 kl. 12:00

Start 29. oktober 2019

Start- og slutdato: 29. oktober 2019 - 30. oktober 2019
Undervisningstidspunkt: Kl. 8.10-15.30
Sted: H. C. Andersens Boulevard 2
Tilmeldingsfrist: 23. oktober 2019 kl. 12:00

Start 3. december 2019

Start- og slutdato: 3. december 2019 - 4. december 2019
Undervisningstidspunkt: Kl. 8.10-15.30
Sted: H. C. Andersens Boulevard 2
Tilmeldingsfrist: 26. november 2019 kl. 12:00

Praktiske oplysninger

Efter kurset kan du gennemføre et grundlæggende telefonisk salg af virksomhedens services og produkter ved såvel indgående kontakt, som når kursisten i jobfunktionen skal kontakte kunden med henblik på enten salg af services eller produkter, eller på at gentegne tabte kunder. Desuden lærer du at få kontakt med relevante kunder på en venlig, tillidsvækkende og effektiv måde samt udføre en målrettet præsentation af virksomhedens produkter og services samt afdække købsmotiver, ønsker og behov og anvende teknikker til at afslutte salg. Herefter kan du afslutte kontakten på en positiv måde.

Du bør have erfaring fra et kundekontaktcenter. 

Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.

871,- pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.

Info om VEU: Klik her

For at være i AMU-målgruppen, skal din uddannelse svare til niveau 1-4 på DUN niveau. Du kan tjekke hvilket niveau din uddannelse svarer til her.

Har du en uddannelse svarende til niveau 5 eller over (på listen), er du udenfor AMU-målgruppen og betaler derfor kursets fulde pris.

Kontakt

Kursussekretær for Videreuddannelse
Eva Vernerlund Kursussekretær for Videreuddannelse

Telefon: 33 41 96 12 E-mail: eve@brock.dk