Visual Merchandising

Kan de fysiske butikker overleve i en verden, hvor du kan købe stort set alt på nettet? Ja, det mener vi, de kan. Men det kræver lidt ekstra. På dette kursus opnår du viden om konkrete, og håndgribelige Visual Merchandising-værktøjer. Du får en større retail – og konceptforståelse samt et indblik i kundepsykologiens virkemidler. Derudover lærer du at udnytte din butiks kvadratmeter optimalt.

Mål med kurset

Efter kurset Visual Merchandising har du fået de mest effektive redskab til påvirke din butiks omsætning positivt. Du har lært at være mere synlig for din målgruppe, samt hvordan du opbygger loyalitet og styrker dit brand.

Målgruppe Dig, som gerne vil højne salget og synligheden af din butik samt skabe en stærkere profil og levere noget ekstra i konkurrencen imod webshops.
Varighed af kurset 2 dage
Pris 6.000,00 kr.

pr. deltager. Materialer og forplejning er inkluderet i kursusgebyret.

Praktiske oplysninger

Kurset demonstrerer, hvor effektivt Visual Merchandising er, og hvordan vi som kunder påvirkes i de fysiske butikker omkring os. Bevidst, som ubevidst. Underviser Susanne Brandt har med sine mere end 20 års erfaring med retail-design, konceptudvikling, implementering og udrulning af større og mindre retailkoncepter globalt samt en mangeårig chefbaggrund inden for Visual Merchandising i flere større danske og udenlandske virksomheder, et solidt kendskab til faget. Susanne har hjulpet større danske handelsvirksomheder som Birger Christensen, Georg Jensen og Becksöndergaard med at fremme salget og at styrke deres brands.

Dig, som gerne vil højne salget og synligheden af din butik samt skabe en stærkere profil og levere noget ekstra i konkurrencen imod webshops.

Kontakt

EvaVernerlund.jpg
Eva Vernerlund Kursussekretær for Videreuddannelse

Telefon: 33 41 96 12 E-mail: eve@brock.dk