-
Handelsgymnasier
- Det internationale gymnasium
- Handelsgymnasiet JTP
- Handelsgymnasiet Nørre Voldgade
- Innovationsgymnasiet
- Værd at vide om HHX
- Til elever og forældre
- Besøg os på virtuelt åbent hus
- Gå til Handelsgymnasier
-
Erhvervsuddannelser
- EUX gymnasiet
- Grundforløb for voksne
- Kontorspecialer
- Detailspecialer
- Til elever og forældre
- Til censorer
- Besøg os på virtuelt åbent hus
- Gå til Erhvervsuddannelser
-
Kurser & efteruddannelse
- Find et kursus
- AMU kurser
- For ledige
- GSK
- MBA og bestyrelsesuddannelser
- Gå til Kurser & efteruddannelse
-
Det internationale gymnasium
- Business Elite
- Business & Science Elite
- Business & Economics Elite
- Business & International Culture
- IBB - International Business Baccalaureate
- Gå til Det internationale gymnasium
-
Handelsgymnasiet JTP
- Business, finans & matematik
- Eliteidræt
- Samfund, økonomi & globale studier
- Økonomi
- Gå til Handelsgymnasiet JTP
-
Handelsgymnasiet Nørre Voldgade
- Digital business
- Digital marketing
- UX-design
- Gå til Handelsgymnasiet Nørre Voldgade
-
Innovationsgymnasiet
- Projektleder
- E-Business og digitalisering
- Innovation & start-up
- Gå til Innovationsgymnasiet
-
Værd at vide om HHX
- Adgangskrav og optagelse
- Hvad er HHX
- Masterclasses
- Studiemiljø
- Gå til Værd at vide om HHX
-
Til elever og forældre
- Antimobbestrategi
- Elevhåndbog
- Kalender
- Rusmiddelpolitik
- Studie- og ordensregler
- Gå til Til elever og forældre
-
EUX gymnasiet
- EUD Business
- EUX Business
- EUX Business International
- EUX Business Iværksætter
- EUX Business Elite
- EUX Business Sustainability
- Gå til EUX gymnasiet
-
Grundforløb for voksne
- EUD Business
- EUX Business
- EUV Business
- EUS online
- Kontakt studievejledningen
- Tilmeld realkompetencevurdering
- Gå til Grundforløb for voksne
-
Til elever og forældre
- Antimobbestrategi
- Rusmiddelpolitik
- Elevhåndbog
- Kalender
- SPS-vejledningen
- Gå til Til elever og forældre
-
Til censorer
- Eksamen på erhvervsuddannelserne
- Eksamensreglement
- Undervisningsbeskrivelser
- Gå til Til censorer
-
Find et kursus
- Ledelse og projekledelse
- Regnskab og økonomi
- Salg, service og marketing
- HR og personale
- It, administration og kommunikation
- Gå til Find et kursus
-
GSK
- Dansk A
- Engelsk A
- Engelsk B
- Engelsk C
- Fysik B
- Kemi B
- Kemi C
- Matematik A
- Matematik B
- Mathematics B
- Matematik C
- Samfundsfag B
- Spansk A
- Tysk B
- Virksomhedsøkonomi B
- Virksomhedsøkonomi C
- Gå til GSK
-
MBA og bestyrelsesuddannelser
- Bestyrelsesuddannelse
- Bestyrelsesuddannelse målrettet start-up miljøet
- MBA Executive
- MBA Go
- Global marketing management
- Strategy & innovation
- Drift og ledelse af forsyningskæden
- Tværkulturel ledelse og etik
- Ledelse og udvikling af medarbejdere
- Finansiel og økonomisk analyse
- Gå til MBA og bestyrelsesuddannelser
-
Elever til virksomheder
- Vil du rekruttere en elev?
- Skal du godkendes som praktiksted?
- Læs om kontor- og detailuddannelser
- Skal du tilmelde en elev på hovedforløbet?
- Har du en voksenelev?
- Vil du være partner med Niels Brock?
- Kurser for elevansvarlige
- Gå til Elever til virksomheder
-
GSK online
- Matematik A
- Matematik B
- Matematik C
- Virksomhedsøkonomi B
- Virksomhedsøkonomi C
- Dansk A
- Engelsk A
- Engelsk B
- Gå til GSK online

- København
- 2 dage
- 7.500,00 kr.
Professionel håndtering af stress
Professionel håndtering af stress er et enestående uddannelsesforløb, der henvender sig til mellemledere, nøglemedarbejdere og fagprofessionelle inden for organisationsudvikling og arbejdsmiljø. Du får kendskab til nogle let anvendelige værktøjer, der effektivt modvirker stress hos dig selv, dine medarbejdere og dine kolleger, og du bliver autoriseret i persolog® Stress Modellen og Stress Profilen.
Efter uddannelsesforløbet er du en kompetent sparringspartner, som kan bidrage positivt til dine medarbejderes og dine lederkollegaers trivsel. Du kan gennemføre stressprofilanalyser med andre og udvikle antistressprogrammer til din arbejdsplads.
Praktiske oplysninger
På uddannelsen lærer du at genkende og håndtere stress. Du lærer nogle let anvendelige værktøjer til effektivt at modvirke stress hos dig selv, dine medarbejdere og dine kolleger.
Du bliver autoriseret i persolog® Stress Modellen og Stress Profilen.
Uddannelsesforløbet strækker sig over to sammenhængende dage, og gør dig til en kompetent sparringspartner som kan bidrage positivt til dine medarbejderes og dine lederkollegaers trivsel. Du kan gennemføre stressprofil-analyser med andre og udvikle antistressprogrammer til din arbejdsplads.
Dag 1 - Grundlæggende definitioner på begrebet stress
- At kende forskel på stress og travlhed
- At agere på et kvalificeret grundlag og ikke lade sig distrahere af “støj”
- At afdække egen stressprofil med persolog® Stress Profilen
- At fortolke og arbejde med 11 jobrelaterede stressorer og 8 private stressorer
- At udarbejde målrettede forslag til kort- og langsigtet håndtering af stress
- At skelne mellem produktiv og uproduktiv stressrelateret adfærd
- At kende effektive strategier til håndtering af stressede situationer
Dag 2 - Genkende stress hos andre, og hvordan den modvirkes effektivt
- Hvad er lederens medansvar og indflydelse på medarbejderens stress
- Hvilke interventionsmuligheder er der , når der observeres stress hos medarbejderne
- Hvad kendetegner den nødvendige samtale
- Hvordan bevares tilknytning til arbejdspladsen og hvordan planlægges eventuel genindslusning
- Hvordan fastholdes og styrkes medarbejderens beredskab
- Hvilke etiske overvejelser skal gøres i forbindelse med implementering på arbejdspladsen
Download vores Persolog brochure, hvor du kan læse mere om hvad kurset kan gøre for dig.
Daglig undervisning i tiden 08.10-15.30. Visse dage kan være helt undervisningsfri. Vi tager forbehold for eventuelle ændringer i tider inden for kursusperioden, fagenes rækkefølge, samt ændringer af lovmæssig art.
Den angivne pris på kurset er inkl. moms. Materialer og forplejning er inkluderet i kursusgebyret.
Kontakt

Mere information
Hvis du ønsker mere information om Niels Brocks kursustilbud kan du registrere dig her.