Topservice/oplevelsesøkonomi

Robotter og algoritmer overtager flere og flere funktioner i virksomhederne. Når du skriver med "julie" i kundechatten, så er Julie sikkert en chatbot. Ingen aner uråd. Chatbotten kan levere en god og venlig kundeservice men aldrig udfolde topservice som én til én samtale mellem levende mennesker. Chatbotten Julie kommer aldrig til at arbejde systematisk med at forbedre kundeoplevelsen eller med at designe nye fede oplevelser.

Det gør du - og mange af fremtidens job ligger her. Valgfaget topservice/oplevelsesøkonomi er en hands-on workshop, hvor du både skal tænke i små lækre servicedetaljer og det store billede og hvor oplevelsesøkonomi er på vej hen.

Dele af workshoppen er en gående walkabout i det indre København. Vi bevæger os rundt i et landskab af butikker og virksomheder, der knokler for at levere topservice til deres kunder. Vi taler med chefer og ansatte og holder den nye inspiration op mod egne erfaringer. Hvad kan du lære af dét de bedste gør godt? Hvordan kan du bruge det i din egen virksomhed? Det eneste der er HELT sikkert er: Det bliver et par forrygende dage med fokus på hvordan man kan finde det ekstra gear indenfor service.

Peter Hallum

Præsentation af forløbet

På en 2 dages fysisk workshop vil vi varme op til, at du selv arbejder med tingene i egen virksomhed. Den fysiske workshop afholdes d. 16.-17. Juni. Her vil vi bevæge os rundt i København og tale med en række ressourcepersoner. Det bliver super spændende og interaktivt – med MASSER af dynamik. Vi inddrager VR-oplevelser, EEG-scanning og al den fede teknologi, vi overhovedet kan få fingre i. Efter den fysiske workshop får du 3 dage til at gennemføre et online opfølgningsforløb. Disse 3 dage skal planlægges og afvikles indenfor 2 uger.